دورهمی عکاسی لانگ اکسپوژر

دورهمی های عکاسی فضای جذابی برای دوستداران عکاسی گروهی و عکاسی در فضای باز می باشد.در این دورهمی ها (عکاسی لانگ اکسپوژر ) می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در فضایی دوستانه و صمیمی به عکاسی بپردازید

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی لانگ اکسپوژر

در تکنیک Long Exposure (یا همان لانگ اکسپوژر یا نوردهی/پرتوگیری طولانی مدت)، عکاس می‌تواند با استفاده از سلایق و ترجیحات خود تصاویر بسیار خلاقانه‌ و زیبایی را بوجود آورد.در این گونه از تصاویر، عکس‌ها دارای افکت‌های بسیار زیبا و از طرفی رمز‌آلود بوده و در واقع به شکلی است که آنها را نمی‌توانید در عکس‌های معمولی یا دنیای روز‌مره خود در یک فریم استاندارد مشاهده نمایید.

لانگ اکسپوژر _ دورهمی عکاسی لانگ اکسپوژر

لانگ اکسپوژر یکی از محبوب‌ترین و جادویی‌ترین تکنیک ها در عکاسی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و افراد زیادی آن را در عکس‌برداری های معمولی و همچنین روش های جدید به کار برده‌اند. از طریق تکنیک لانگ اکسپوژر در عکاسی می توانید به راحتی عکس های خلاقانه بگیرید. برای حرفه‌ای شدن در این سبک و به طور کلی پیشرفت در عکاسی، باید تجربه های جدیدی کسب کنید.

دورهمی عکاسی لانگ اکسپوژر

عکاسی یک هنر عملی و رو به رشد است و بهتر است با شرکت در کلاس های عکاسی و کارگاهای عملی مهارت های خود را تقویت کنید تا زودتر به نتیجه برسید.

باشگاه عکاسان جوان با برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین با بهترین اساتید، فرصتی مناسب را ایجاد کرده است تا بتوانید تمامی تکنیک های عکاسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی لانگ اکسپوژر

درب شرقی پارک طالقانی

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
5 آذرماه 1400جمعه10 الی 13برگزار شد
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

همچنین میتوانید ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است