دورهمی عکاسی خانه مدرس

دورهمی های عکاسی فضای جذابی برای دوستداران عکاسی گروهی و عکاسی در فضای باز می باشد.در این دورهمی ها(خانه مدرس) می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در فضایی دوستانه و صمیمی به عکاسی بپردازید.

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی خانه مدرس

خانه مدرس یکی دیگر از خانه های تاریخی ایران و شهر تهران در محله قدیمی و دیدنی عودلاجان قرار گرفته است. این خانه علاوه بر تاریخی بودن، شاهد حوادث مهم سیاسی ایران نیز بوده است.سید حسن مدرس از رجال سیاسی در ایران بود، که توانست خاطرات زیادی از خود به جای بگذارد. خانه وی امروزه موزه‌ای بی‌نظیر و پر بازدید است و ارزش معماری و تاریخچه سیاسی و اجتماعی این موزه بسیار زیاد است.

خانه مدرس _ دورهمی عکاسی خانه مدرس

این خانه تاریخی در دوره قاجار طراحی و اجرا شده است و از الگوی معماری سنتی ایرانی در آن استفاده شده است. موزه دارای سه حیاط مرکزی بوده و راهروهای متصل به هم دارد همین‌طور سه درب ورودی برای موزه در نظر گرفته شده است و اتاق‌ها نیز در تعداد مشخصی طراحی شده اند.

دورهمی عکاسی خانه مدرس

این خانه در واقع محل زندگی شهید مدرس در تهران است و آثار به جای مانده از وی نیز قدیمی و مربوط به دوره حیات او بوده است. در دوران پهلوی این خانه مشهور به خانه وزیر مختار بود. وقتی که مدرس تبعید و شهید شد این خانه رها شد و در لیست بناهای متروکه قرار گرفت. این خانه زمانی محل تردد افرادی مانند مستوفی الممالک، ملک‌الشعرای بهار، مصدق و مشیرالدوله بود. برخی از تصمیم‌های سرنوشت ساز تاریخ ایران در این خانه انجام شده است.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی از خانه مدرس

درب مترو تجریش

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
1 بهمن ماه 1400جمعه11 الی 13درحال ثبت نام
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است