دورهمی عکاسی خیابان کوشک مصری

دورهمی های عکاسی فضای جذابی برای دوستداران عکاسی گروهی و عکاسی در فضای باز می باشد.در این دورهمی ها ( خیابان کوشک مصری ) می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در فضایی دوستانه و صمیمی به عکاسی بپردازید

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی خیابان کوشک مصری

خیابان کوشک مصری بافت تاریخی ارزشمندی را در خود گنجانده و می‌توان‌بخشی از تاریخ معاصر کشور را در آن یافت، با قدم زدن دراین خیابان می‌توانید تاریخچه معماری پایتخت از دوران قاجار تا به امروز را تماشا کرد.

دورهمی عکاسی خیابان کوشک مصری

شهر تهران پایتخت قاجاریان از همان آغاز سلطنت قاجار و بعد دوران پهلوی اول و دوم و بعد از انقلاب اسلامی، با سرعتی سرسام‌آور دچار انفجار شهری شده است و هر دوره علامتی از خود برای نسل‌های بعد به یادگار گذاشته تا با سرک کشیدن در آن بتوان به گذشته تهران و آنچه بر آن رفته، پی برد.

دورهمی عکاسی خیابان کوشک مصری

بی‌شک یکی از این پنجره‌های رو به تاریخ، خیابانی سنگ‌فرش از شرق به غرب با نام خیابان شهید عبدالحمید کوشک مصری است. خیابانی که از یک سو به خیابان شلوغ و پررفت‌‌وآمد فردوسی می‌رسد و از سویی دیگر به خیابان سی تیر منتهی می‌شود. خیابانی که بسیاری از رویدادهای مهم تاریخی، از جمله قیام سی تیر ۱۳۳۱ که منجر به سقوط قوام، نخست وزیر محمدرضا شد در این خیابان اتفاق افتاد.این خیابان در قدیم و در زمان فتحعلی شاه قاجار، بخشی از میدان مشق بوده است. میدان مشق یکی از بزرگترین میدان‌های نظامی تهران به شمار می‌رفت.

دورهمی عکاسی خیابان کوشک مصری

خیابان کوشک مصری در حال حاضر، از سر در باغ ملی به بعد سنگفرش شده و به صورت یکی از نقاط گردشگری تهران درآمده است. جاذبه های گردشگری تهران در این خیابان کم نیستند. از جمله آنها می توان به هتل بین المللی 4 ستاره فردوسی، عمارت قزاقخانه، سردرباغ ملی، کاخ شهربانی، موزه عبرت و موزه ایران باستان اشاره کرد.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی از خیابان کوشک مصری

درب شرقی پارک طالقانی

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
5 آذرماه 1400جمعه10 الی 13برگزار شد
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است