دورهمی عکاسی دریاچه چیتگر

دورهمی های عکاسی فضای جذابی برای دوستداران عکاسی گروهی و عکاسی در فضای باز می باشد.در این دورهمی ها ( دریاچه چیتگر ) می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در فضایی دوستانه و صمیمی به عکاسی بپردازید

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس، بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی ایران است که محلی ایدئال برای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، تفریح‌های سرگرم‌کننده، و… به شمار می‌رود.این دریاچه چشم نواز و دیدنی در غرب شهر تهران قرار دارد و از محبوبیت بسیاری در میان مردم تهران و همچنین گردشگران این شهر برخوردار است به طوری که در حال حاضر یکی از بهترین و شاخص ترین جاهای دیدنی تهران به شمار می آید.

چیتگر _ دورهمی عکاسی دریاچه چیتگر

ایده اولیه دریاچه چیتگر در سال 1347 توسط محمد رضا شاه پهلوی داده شد که در آن زمان متوقف شد از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۹ مورد توجه و بررسی دقیق قرار گرفت تا منبعی برای بهبود وضعیت هوای شهر تهران و این منطقه باشد. سرانجام کار ساخت دریاچه مصنوعی چیتگر در سال ۱۳۸۹ آغاز و در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ افتتاح شد.

دورهمی عکاسی دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس با مساحتی بالغ بر 130 هکتار در شمال پارک جنگلی چیتگر واقع در منطقه 22 شهر تهران قرار دارد.

دورهمی عکاسی دریاچه چیتگر

حدود 120 هکتار از فضای کل دریاچه به بخش های مختلف اختصاص داده شده اند که شامل شهر بازی، رستوران ها و کافه های متعدد، مرکز خرید لوکس و غیره می باشد و گردشگران به هنگام بازدید از دریاچه چیتگر می توانند از تفریحات موجود در این مجموعه استفاده کنند.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی از دریاچه چیتگر

درب شرقی پارک طالقانی

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
5 آذرماه 1400جمعه10 الی 13برگزار شد
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است