دورهمی عکاسی فود تراک

دورهمی های عکاسی فضای جذابی برای دوستداران عکاسی گروهی و عکاسی در فضای باز می باشد.در این دورهمی ها ( فود تراک ) می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در فضایی دوستانه و صمیمی به عکاسی بپردازید

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی فود تراک

فودتراک ماشین‌های حمل و تهیه مواد غذایی است که در گوشه‌ای از خیابان پارک می‌کنند و غذاهای سریع و فست فود مانند ساندویچ و یا نوشیدنی برای مشتریان سرو می‌کنند.

عکاسی های فود تراک _ دورهمی عکاسی فود تراک

اولین بار دو برادر در آمریکا تصمیم گرفتند غذاهای بومی شهرشان را به جاهای دیگر ببرند و به مردم معرفی کنند آنها با استفاده از یک فودتراک دست به این کار زدند. در ایران معمولا این ونها در طول شب فعالیت می‌کنند و به آن غذای شبانه هم می‌گویند و تقریبا در اکثر شهرهای ایران در قالبهای سنتی و فست فود و … فعالیت می‌کنند.

عکاسی های فود تراک _ دورهمی عکاسی فود تراک

امروزه با صنعتی شدن جوامع و اشتغال همه افراد خانواده وکمبود وقت ، وجود فود تراک ها در اطراف محل های کار و سایت های ساختمانی و شرکت هایی که دور از مرکز شهر هستند بیشتر نیاز است.

همچنین در مواقعی که به دلیل بالا بودن هزینه های راه اندازی رستوران برای تازه کاران امکان پذیر نمی باشد، برای اشخاص با توان مالی کمتر فود تراک به عنوان راه حل مناسب میباشد.

دورهمی عکاسی فود تراک


این روش تهیه و فروش غذا، برای جذب توریست ها و کسانی که مایل هستند غذایی با قیمت مناسب را در محیطی متفاوت امتحان کنند در بعضی از نقاط دنیا نیز مرسوم شده است.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی از فود تراک

درب شرقی پارک طالقانی

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
5 آذرماه 1400جمعه10 الی 13برگزار شد
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است