دورهمی عکاسی کودک

دورهمی های عکاسی فضای جذابی برای دوستداران عکاسی گروهی و عکاسی در فضای باز می باشد.در این دورهمی ها (عکاسی کودک) می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در فضایی دوستانه و صمیمی به عکاسی بپردازید

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی عکاسی کودک

عکاسی از کودکان یکی از لذت بخش ترین و پر هیاهوترین انواع عکاسی است. این نوع از عکاسی از این جهت متفاوت و شاید کمی سخت باشد که پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. نیاز به مهارت و سرعت عمل دارد و از آن مهمتر نیازمند شناخت عمیقتری از دنیای کودکان است.

عکاسی ها _  دورهمی عکاسی کودک

دوران کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی هر فردی است که شکل دهی شخصیت کلی فرد را به عهده دارد. ثبت لحظات کودکی که توسط والدین انجام می پذیرد ضمن خاطره سازی برای کودک راه انتقال احساسات آن ها و مهر تاییدی بر توجه و محبت آن ها نسبت به کودک است. عکاسی و فیلمبرداری رایج ترین و بهترین روش ثبت این لحظات هستند.

دورهمی عکاسی کودک

عکاس کوک در بین عکاسان خیلی پرطرفدار است شاید برای شروع کارتون فکر کنید عکاسی کودک خیلی راحت هست اما قدرت بالایی میخواهد شما باید چندین اصول را رعایت کنید تا مشتری شما راضی باشد.اصول اولیه و خیلی مهم آن ارتباط با کودک است میزان روانشناسی خود را افزایش دهید. سعی کنید مثل کودکان صحبت کنید.اینگونه بیشتر جذب شما میشود. حتما بازی های کودکانه را در حین عکاسی انجام بدهید. باید تمام تلاش خود را کنید تا با کودک دوست شوید و ارتباط نزدیکی با او برقرار کنید وقتی کودک به شما اعتماد میکند کار شما برای عکاسی راحت تر میشود و به بهترین شکل میتوانید عکاسی کنید.

دورهمی عکاسی کودک

در دورهمی عکاسی کودک ، کودکانی به عنوان مدل در برنامه حضور دارند تا عکاسان بتوانند عکاسی کنند و تجربه عکاسی از کودک را داشته باشند.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی کودک

درب شرقی پارک طالقانی

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
5 آذرماه 1400جمعه10 الی 13برگزار شد
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است